polel polel
10641
BLOG

Missive Polela do Echosores24

polel polel Rozmaitości Obserwuj notkę 923

Wiem o Profesore, że wyglądałeś bankowo z niecierpliwością Noty Polela. Twoje wierne serce przyjaciela, tęskni pewnie bankowo dniami i nocami za mną. Wiem, że obsypałbyś mnie nowymi komplementami, jakbyś mnie nie zbanował. Ego zmusza pewnie ciebie, do czego w twoim mniemaniu stworzyli ciebie bogowie. Profesore, pewnie nawet nie kumasz , dlaczego zostałeś po zbanowaniu Polela, dozorcą mułów swojego blokowiska. Wybacz Profesore, że po zbanowaniu przez ciebie, Polel pisze Note ( bo przybyć do ciebie nie może). Komentatores, są wielkim skarbem, mój drogi Profesore, ty zaś ( at age 70 plus ) w ostatniej fazie samouwielbienia, z owego skarbu nie umiesz wybierać. Profesore dziękuje ci że mnie zbanowałeś, bo w życiu są rzeczy, których już dłużej, Polel by znieść nie potrafił. Och, nie myśl, proszę, że Polela zraziło to, że Polela smarkaczem nazywałeś, że z uporem maniaka, oskarżałeś Fatamorgana o to, czego nigdy na twoim blokowisku nie napisał. Nie myśl, że Polela zrazilo to, że nie udźwigasz myślenia, na ciupkę  wyższym poziomie. Zraziło Polela to, żeś zabił  ' potomku ' prawdziwego !!!!!!!!!! HERO    Image  własnego Ojca, zasłaniając się swoją Mamą jak mnie zbanowałeś TCHÓRZU. Po ' tym"  można się już wszystkiego po tobie spodziewać. Dlatego Profesore Thank's one more time za to, żeś Polela zbanował. Jako zbanowany, kaleczyć sobie oczu, jeszcze przez lata całe twoim blogowiskiem już nie będę, nie będę widzieć cienizny twojego intelecto, miotanego w egocetrycznym tańcu pirrejskim, nie będę słuchał twojej zacinającej się starej plyty, ciągle w tych samych miejscach muzealnych re-deklamacji twoich starych Note's i commentary's. Biedny jesteś Profesore-Cenzore, owner of intelecto z przedmieścia. Best Blogers tego Saloniska, zamykaja oczy czytając ciebie. Real Elite Saloniska w private messages ciebie wyśmiewa, Polel zaś, dłużej już za ciebie płonić się nie chcę, i nie może. Wycie Cerbera, mój miły, choćby do twego ' śpiewu ' podobne, mniej będzie dla mnie dotkliwe, bom nie był mu nigdy przyjacielem, i za głos jego wstydzić się nie mam obowiązku. Bądź zdrów, lecz nie ściemniaj na max, cenzuruj najlepiej jakieś stare prace swoich dawnych studentów. Nie pisz nowych notek i komentarzy- opartych na cytowaniu twoich starych notek i komentarzy. Jak już koniecznie musisz truć, to truj ludziom spotkanym na ulicy. Nie graj Profesore w nieskończoność, nowym gościom swojego blokowiska starej nuty malutkiego Chochoła.

Tego ci życzy i tę ostatnią przyjacielską radę posyła ci Polel ( I am Polel )

 

 

Extras for  Komentatores blogowiska ' Profesore-cenzore ' ; 

Weselcie się i odpędźcie daleko trwogę. Nikt z was nie potrzebuje się chwalić, że ten list czytał.

polel
O mnie polel

Ciupke lelowaty z rodu Lelum Polelum

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości