polel polel
1753
BLOG

Jestem pierwszy, lepszy % jak @ Eska

polel polel Społeczeństwo Obserwuj notkę 210

 

Zauwazylem, od razu, ze na Salonie24 ‘wyjadacze’

Caly miodzik ‘odslon i komentarzy’ dla siebie wyjadaja.

Rownosci ‘blogowisk’ to tu - nie ma !

Napisalem do @Eska w tym „temacie”

 

@ESKA

Co to za Salon jest, stronniczy jakis
To tu widze sa wiecej jak 'rowne' i mniej 'rowniejsi'
Ja notke, rabnalem co miala wiecej slow, od tej co pani napisala
A ledwo 200 odslon i 14 komentarzy
Tutaj, odslon od cholery i komentow juz prawie seta

Temat ten sam !!!

Dyskryminacja normalnie.
Zloze zazalenie, pod plaszczykiem 'gender'

Pozdrowki, ale mocno podszyte zazdroscia.....

 

POLEL22:07

 

 

Jej Ekscelencja, pani Eska, byla tak laskawa, ze odpisala :

 

@POLEL

Jak napiszesz 1002 notkę pod tym nickiem, to też będziesz miał więcej komentarzy :)))

ESKA22:56

111533754

Do pani Eska, szybciutko odpisalem :

@ESKA

Prawda, jak by na to nie spojrzec
Mam tylko 2 notki napisane :(
Krynico Plynacej Madrosci
Ale procentowo to pobijam Ciebie na glowe, na leb na szyje.
Tylko dwie notki i 200 odslon czyli 20 % twojego tysiaka
16 komentarzy, czyli 16 % Twoich 100 komentarzy

Majac zaledwie 0.2% Twoich notek napisanych
No i kto, jest jest tak naprawde bezwglednie na S24 lepszy :)))

Pobilem Eske, co to dla mnie Eska
Zostala z Eski, tylko mala kreska :)))

 

POLEL23:09

 

Czerwona kreseczke, myszka najechac, pociagnac ja strzaleczka, to finale zobaczycie ;)

 

Jam to, @Polel nie-chwalac sie TO uczynil ;)

polel
O mnie polel

Ciupke lelowaty z rodu Lelum Polelum

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo