polel polel
2302
BLOG

Polela pierwsze wejście smoka

polel polel Rozmaitości Obserwuj notkę 352

Wedle zawołania rodowego Lelum Polelum 'Zwyciężaj przez działanie"
walnąłem sobie i wam Notę. Co mi tam, niech blogerzy tu na Salonisku
znają, że Polel to nie kaczka i 'Noty' pisze.
Jako typowy, klasyczny okaz rodowego Polela - jestem pełen mądrości i
bogactw. Moja mądrość przychodzi do mnie codziennie, zresztą już od
wschodu słońca. Bogactwa posiadam różne, szczególnie te związane z
intelektem w większości odziedziczonym po przodkach, którego pilnie
poszukuje u innych szczególnie i zasadniczo zresztą u siebie. Tym - którzy
ciekawi są mojego wyglądu, no bo, rana na ranie - mój intelekt, ten
co was mocno zaboli, będzie dla was ( tych bardziej kumatych ) po
odczytaniu tej noty - po prostu 'oczywisty'.
Wzrost mam OK, i to nie mały, głowę wielką, czoło szerokie, oczy
ciupke czerwone, policzki zmarszczone, uszy kosmate - zwieszone do pół
szyji, wargi : spodnia niezbyt rozwinięta, za to górna jest na sercu
krystalizowana lub kształtowana, jak kto woli określać (dla kobiet
niezwykle ponętna i smakowita) Brodę mam kosmatą jakoby u kozła, ręce
jakoby klocki, palce krótkie u jednej ręki od wybuchu, dłuższe
znacznie u drugiej, nawykłe do uruchamiania spustu M16 w wersji
snajperskiej. Nogi okrągłe, oblicze normalne (opis udowadnia) włosy
koźle, ale nie widać - bo zazwyczaj obcięte na glace. Skóra u mnie
czasem błotna, z nawyku robie sobie prawie codziennie kamuflaż na
całym ciele. Oczy mam wtedy pochmurne, wzrok wężowy, ciało czarne
zmarszczone, jak topiony ołów.
Za to myśli mam szybkie, zazwyczaj o przetrwaniu , czyli instynkt
samozachowawczy działający prawidłowo. Umiem zabić innego człowieka,
przynajmniej na dziesięć rożnych sposobów a może i na jedenaście,
zresztą szkoda liczyć, co za różnica ważne ze działa, dowód na to
prosty - to ja żyje. Kilka lat spędziłem w piekle na ziemie na imię mu
IRAK. Teraz jestem, istnieje , nie mam wyrzutów sumienia, nie
wiedziałem w co wdepnąłem , nie moja wina , mam prawo do życia, tak
jak każdy inny człowiek. Tym - co mi zarzucą, że o tym pisze, burząc
być może ich spokój, odpowiem, wolno mi o tym ku-wa pisać, odwalcie
się !!! Królem Salomonem nie jestem, ale wiem za to że Judas porodził
Fares, Fares porodził Ezron, Ezron porodził Aram, Ara porodził
Aminadab, Aminadab porodził Naazon, a Naazon porodził Salmon, Salmon
porodził Boos, a Boos porodził Obet, Obet porodził Izai, Izai porodził
króla Dawida, Dawid porodził króla Salomona. Wystarczy? Większość z
was, wie tylko tyle co w TV oglądniecie, a gówno tam najczęściej
pokazują, czyli taka i wasza wiedza jest. Lelum Polelum to mądrość
narodu, oświecę was - ale i tak mało z was z tego skorzysta, tak myślę
a myślę że mam racje. Najczęściej na tym 'Salonisku' piszecie o
polityce, gówno o niej wiedząc, bo z TV pobieracie wasze wiadomości.
Czyli ściemą karmieni - ściemę potem tanio odsprzedajecie - innym,
którzy z tego samego źródła swoją wiedze posiadają. Ku-wa Polski niby
lepszej chcecie a udajecie, że nie wiecie, że system macie
pokomunistyczny oparty na dwunastu rodzajach komuno-chłopskich: Chłop
porodził Gruczoła, Gruczoł porodził Radka, Gomułka porodził Jarosława,
a Rzygulec porodził Kopacz, Kudmiej porodził Mózgowca, Mózgowiec
porodził Bronka 'Warchoła', Łyp porodził Potyrałę, Potyrała porodził
Wałęsę, a Kuchta porodził Trzęsiogona, Trzęsiogon porodził Palikota
Ku-wa ten 'System' porodził Warchoła, a Warchoł wami rządzi i robi z
wami co tylko chce. Kumacie wreszcie ? To jest to samo gówno, tylko w
innym opakowaniu. Wypierdzielić szajkę okrągłego stołu i zacząć od
nowa. Tylko to - ma szanse. Inaczej wasze dzieci i wnuki dalej bedą na
tym, czy innym portalu narzekać , narzekać, narzekać i gówno z tego
będzie. I to jest wszytko, co mam na temat polskiej polityki do
powiedzenia. Jak nie chcecie przyjąć prostej prawdy do wiadomości to
'Walcie się' !

Pi. eS. #1. 'Zasadniczy' : Wszystkich, nawet nie-normalnych - zapraszam
na moje 'blogowisko'

Pi. eS. #2. 'Bonusowy' : Normalnym ( oczywiście w
miarę - nikt nie jest do końca ...) proponuje - możemy się kolegować
 

polel
O mnie polel

Ciupke lelowaty z rodu Lelum Polelum

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości